piątek, 22 stycznia 2016

Czy Was też to irytuje?

Apel do właścicieli psów

Tak jak zapowiedziałem w pierwszym poście na moim blogu - od razu przechodzę do rzeczy. Być może część z Was się ze mną nie zgodzi (bardzo dobrze - piszcie w takim razie w komentarzu) ale denerwują mnie przeczuleni na punkcie swoim psów właściciele. Owszem - ja też traktuje swoje psy jak członków rodziny ale traktuję jak normalnych i przede wszystkim DOROSŁYCH członków rodziny. Oznacza to mniej więcej to, że nie mówię zdrobniale do nich i nie zachowuje się jakby były upośledzone. Dla mnie to normalka niestety dla wielu właścicieli już nie. 

Szczególnie mam tu na myśli syndrom starszej pani z pudlem. Typowy przykład niedojrzałości emocjonalnej rekompensowanej prze posiadanie psa. Ale właściwie to do rzeczy bo nie o tym chciałem pisać. Owszem to jedna z najbardziej denerwujących cech właścicieli psów jednak jest jedna taka, która denerwuje mnie jeszcze bardziej. Otóż chodzi o - uwaga - nie sprzątanie po swoim czworonogu. Rzecz nagminna i niestety nie spotykająca się czasami jeszcze z odpowiednią reakcją otoczenia. 

Chcę żyć w świecie w którym będę mógł swobodnie przemieszczać się po mieście i nie będę musiał co 10 kroków potykać się o psia kupę. To dosadnie napisane ale uwierzcie mi (Ci którzy jeszcze tego nie doświadczyli) - nie ma gorszego początku dnia niż wyjść rano do pracy i wdepnąć w wiadomo co. Dlatego przestrzegam przed taką ignorancją. Jeśli chcemy żyć w czystym świecie to zadbajmy o czystość w okół nas i we "własnym ogródku". Dlatego pamiętajmy o tym i nie narażajmy innych na przykrości związane z tym co narobił nasz pies. To mój osobisty apel do tych wszystkich, którzy nie mają jeszcze świadomości, że nikt nie zatroszczy się o czworonogi jak ich właściciel. Sprzątanie po psie jest proste - wystarczy tylko odrobinę zaangażowania.

1 komentarz:

  1. Rozkwitnij w psim świecie z naszym blogiem! Odkryj fascynujące historie, praktyczne porady i mnóstwo psiej miłości. Łączymy serca ludzi i ich czworonożnych przyjaciół! https://nasze-psy.pl/srednie-psy/

    OdpowiedzUsuń