piątek, 22 stycznia 2016


 Mój pierwszy wpis


Hej. To mój pierwszy wpis. Miło jest mi was powitać na moim nowym blogu. Będę to umieszczać wiele informacji przydatnych dla wszystkich ludzi na co dzień obcujących z tymi czworonożnymi istotami. Na początku moja mała uwaga - nie znam się na psach tak jak niektórzy kynolodzy. Po prostu wyciągam pewne wnioski, które same się nasuwają ponieważ codziennie opiekuję się moim psem. Dlatego jeśli spodziewacie się jakiegoś bloga w stylu porad od weterynarza to niestety muszę Was rozczarować - jestem typowym amatorem.

Posiadam dwa psy - jedne Owczarek Niemiecki a drugi Dog Argentyński. Obydwa w podobnym wieku - 3 lata. I muszę powiedzieć, że do tej pory spotkało mnie z nimi tyle przygód, że mogę śmiało powiedzieć - z moimi psami nie sposób się nudzić. Właściwie nieustannie rozwijam swoją wiedze odnośnie tych (ale także i innych) ras oraz metod pielęgnacji.

Psy to moja pasja na całe życie. Nie wyobrażam sobie życia bez nich dlatego zawsze będę miał jakiego u boku. Przy okazji będę dawał im najlepsze warunki do rozwoju i życia. Na początku pisać będę także o tym co boli mnie w zachowaniu innych fanów psów. Niestety ale jest wiele rzeczy, które mnie denerwują i dlatego będę o nich pisać. Szczególnie, że często naruszają one dobre imię właścicieli psów. Szczególnie ostatnio piętnowane jest nie sprzątanie po swoim czworonożnym przyjacielu. Ja osobiście sobie tego nie wyobrażam dlatego poruszę ten temat już w następnym wpisie. Tymczasem zapraszam Was na stronę psipakiet.pl gdzie znajdziecie więcej przydatnych informacji na ten temat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz